Thursday 19 January 2012

janji bukan maen janji.....habok tarakkkkk!!!!

hi guys....ni lah gunenye ader blog..mulelah sesi luahan prasaan + stressy dialami sejak due menjak nih...aiyoooooo....nak2x sejak tempoh 3rd year...sesak nafas gua....ape y blajo...aku pn tarak tahu..aikk...sesi luahan perasaan aku nih cm x de related lngsung dgn main topic...

ok back to the main topic, tajuk nih ad la related sikit sepanjang satu sem nih..aiyoooo..tp y pastinye janji nih ad kaitan dengan after exammmm......arghhhhhhh..psiko berk.....

aku sedar as manusia kite jgn bnyak tabur janji..mcm2x janji ko buat...last2x ko x pat tunaikn..kn sakit org y kene...nth lah....manusia memg selalu cenggitu...same mcm aku..kekadang janji2x tapi x buat....

nthlah kang cakap bnyk2x kang ader lak yg tersinggung..k la....chowwww :)

No comments:

Post a Comment