Wednesday 29 June 2011

AKU TAK BODOH ......

ok ...entry aku kali ni pasal filem AKU TAK BODOH....MEMG besT!!!


BAGI AKU NI LAH filem melayu yang best...sebab ape??
erm opkoslah bnyak bagi pengajaran terutame ibu bapa..
Dari cerita ini,aku dpt rgkaskan yang setiap orang ada kelebihannya...
x semestinye bagus dalam study...ibu bapa selalu mahukan anak2x dpt markah tggi..opkos setengah ibubape terlalu menekankan dekat anak2x kene dpt markah tggi dlm setiap ujian...Padahal x semestinye anak y x beberape baek dalam exam x boleh berjaya kn??
bergantung juga pada minat masing2x..
filem ni bnyak bagi ruang untuk ibu bapa kt luar sane supaye jgn terlalu pressure anak...diorg tak bodoh..
cume kadang2x dalam exam x sengaje dapat 60/100 markah..hihihi...Mane mgkin diorg nk dpt mark tggi sedangkan minat diorg dekat bnde laen...ok aper 60%...sepatutnye ibubape kene slalu bg sokongan..nak2x kalau ader peningkatan dalam exam..Jangan terlalu sangat nk mengkritik anak2x..kadang2x anak2x juga perlukan pujian & sokongan dari ibubapa ...:)
ok lar...jgn lupe tgok lar filem nih :)

ni salah satu babak dalam filem nih :P




No comments:

Post a Comment